Nowy Kamień i Nowe Opcje w itemach
Jewel of Harmony
* Tworzymy go z Iron Ore. (Drop w całym Kanturu)
* Lokacja Kanturu Rafineria (Elpis NPC) (Iron przerabiamy na Jewel)
* Dzięki niemu możemy dodawać nowe opcje do itemów.
Opcje(żółte) w itemach, które można uzyskać po użyciu JoH'a
* Opcje w częściach setu (armor/boots/gloves/pants/helm):
o Zwiększenie ilości hp.
o Zwiększenie ilości AG.
o Zwiększenie defa.
o Zwiększenie % regeneracji Many.
o Zwiększenie % regeneracji HP.
o Zwiększenie % dd (damage decrease)
o Zwiększenie dsr (uników) w PvP.
o Zmniejszenie % dmg kierowanego na SD (zamiast 90%/10% będzie 95%/5%).
* Opcje w staff'ach:
o Zwiększenie dmg.
o Zwiększenie critical dmg (dmg wyświetlany na niebiesko).
o Zwiększenie Attack success rate w PvP.
o Zmniejszenie wymaganej siłę dla noszenia itemu.
o Zmniejszenie wymaganej zręczności dla noszenia itemu.
o Zwiększenie obrażeń od skilla.
o Zwiększenie % dmg kierowanego na SD (zamiast 90%/10% będzie 85%/15%)
o % szansy na to, że cały dmg zostanie skierowany w HP (ignoruje SD).
* Opcje w broniach (prócz staff'ów):
o Zwiększenie maksymalnego dmg.
o Zwiększenie minimalnego dmg.
o Zmniejszenie wymaganej zręczności dla noszenia itemu.
o Zmniejszenie wymaganej siły dla noszenia itemu.
o Zwiększenie minimalnego i maksymalnego dmg.
o Zwiększenie obrażeń od skilla.
o Zwiększenie crticial dmg (dmg wyświetlany na niebiesko).
o Zwiększenie Attack success rate w PvP.
o Zwiększenie % dmg kierowanego na SD (zamiast 90%/10% będzie 85%/15%)
o % szansy na to, że cały dmg zostanie skierowany w HP (ignoruje SD).
Opcje(różowe & fioletowe) w itemach, które można nosić od 380 lvl'u, opcje te można uzyskać w pralce.
Na początku krótki opis jak je zrobić.
* Wybieramy ostatnią zakładkę w CM.
* Wkładamy 1x Jewel of Harmony, 1x Jewel of Guardian, 10kk zen i wybrany item (musi być co najmniej +4+4).
* Szansa powodzenia zależy od poziomu itemu:
4-6 = 50%
7-9 = 60%
10-13 = 70%
* Na chwile obecną mi nie chce działać.
A teraz opcje:
* Armor
o Zwiększony % regeneracji SD
o Zwiększona ilość dsr (uników) o 10.
* Pants
o Zwiększona ilość defa (obrony) o 200.
o Zwiększona ilość dsr (uników) o 10.
* Helm
o Zwiększona regeneracja SD o 20.
o Zwiększona ilość dsr (uników) o 10.
* Boots
o Zwiększona ilość SD o 700.
o Zwiększona ilość dsr (uników) o 10.
* Gloves
o Zwiększona ilość hp o 200
o Zwiększona ilość dsr (uników) o 10.
* Weapon
o Zwiększony dmg o 200.
o Zwiększona ilość Attack Success Rate o 10.
Offline